Àmplia casa a El Calvet, al municipi de Sant Salvador de Guardiola. La urbanització, dins el municipi de Sant Salvador de Guardiola, es troba a cinc minuts de Manresa, i disposa de tots els serveis, CAP, instal.lacions esportives, piscina, transport públic -autobusos- La casa és a prop d'escola i institut.
L'immoble té 240 m2 construïts en una finca de 564 m2 amb zones de jardí, d'hort, piscina... La casa disposa de sis habitacions i quatre banys, amb estàncies molt àmplies que podràs decorar al teu gust. Una zona exterior coberta d'estiu... Una magnífica casa en un lloc molt tranquil i amb unes vistes meravelloses. Magnífic per instal.lar la teva nova llar.
Si necessites finançament podem ajudar-te. Arribem fins al 100% amb les millors condicions del mercat.
Aquesta pàgina utilitza cookies de tercers per millorar els nostres serveis. Si continues navegant, sense modificar la configuració, considerem que acceptes el seu ús. Pots modificar la configuració en qualsevol moment i consultar la nostra POLÍTICA DE COOKIES prement:AQUI